Friday 19 May 2017

Majlis Tilawah Dan Menghafal Al-Quran Peringkat Antarabangsa Ke 59 Tahun 1438H @ PWTC, KL - Hari 4

Hari ini saya ke mari lagi...so mari kita tengok apa kisah hari nih.




Ramai hari nih...saya terpaksa naik ke Level 5. Sampai ada yang duduk kat step dan bersila aja kat lantai.






Hari ni juru translate ni orang lain pulak


Hari ni saya tak dapat nak capture semua peserta. 

Peserta dari Mauritus, Muhammad Farhaan Ghoora membacakan urah Al Raaf Ayat 40 Juzuk 8


Mehmet Emin Malayim perserta dari Turki yang membacakan Surah Al Imran.


Marcelina Da Concecoia dari Timor Laste yang membacakan Surah Al Faith Ayat 7 Juzuk 36. 


Peserta dari Australia, Khaleed Zraykah


Peserta dari Kemboja bernama Tres Fazy, Surah Al Baqarah Ayat 114 Juzuk 1


Peserta dari Pakistan, Khizr Zeeshan



Saya ambil dari luar dewan.



Rehat sebentar...so ada ilmu perkongsian  dari jemputan khas - Dr Hj. Mohd Farid Ravi Abdullah ...masa ni saya keluar dewan pi jalan-jalan ambik angin sat.



Tertembung dengan liputan rakaman oleh TV AlHijrah dan TV Australia kot.











Macam biasa saya pi naik LRT sebab direct aja terus PWTC ...dekat aja tapi saya akan balik before 12.00 malam harus sampai di rumah.


Alhamdullilah, thank you Allah di atas nikmatnya.



No comments:

Post a Comment