Monday 6 February 2017

CNY @ MS Wong, Pandan Indah



Dah 14 tahun masa berlalu...tapi kami masih mengingati dan hari ni kami berjumpa balik..last tahun baru adalah 9 tahun yang  lalu...dulu rumah ini bukan asing buat saya..Pandan Indah tempat tinggal saya selama 15 tahun sebelum berpindah...Sampai sekarang depa-depa ni call me A fah...i ok jer

Mana boleh lupa..syarikat ni memberikan pangkat yang tinggi di dalam syarikat....terlampau banyak kisah dan peristiwa...Insya Allah persahabatan kami akan berkekalan.



Selamat Tahun Baru Cina












Dulu budak-budak ni kecik-kecik ...la ni tu dia...Alhamdullilah dah masuk universiti pun.


Terjumpa lak yang lain.


Terharu Auntie-auntie ni  masih ingat i ..


Sempat jugak i call my x bos dulu Mr CL Wong...nanti i akan jejak cari dia....khabarnya dia dah tak berapa sihat tapi bla saya sebut nama saya..dialah orang yang menyokong supaya saya sambung dalam bidang bisness..dan cadangkan saya memilih  UIA untuk saya teruskan MBA... katanya kamukan Islam..jadi belajar la di International Islamic Universtity...itukan universiti yang bagus......aktiviti minggu depan menjejak beliau..Insya Allah.



No comments:

Post a Comment