Monday 2 January 2017

Dinner @ Kafe Bayan Baru, Hotel Seri Malaysia Bayan Baru



Dah lama tak jumpa kawan-kawan nih...kawan-kawan sains@usm..masa yang terhad  diambil peluang untuk mengumpul kawan-kawan tetapi agaknya sebab masa terhad...jadi kami-kami aja yang ada...

Suatu ketika dulu..kami pernah kerja bersama-sama selama 3 tahun...pada masa tu saya sendirian di Pulau Mutiara ini...mereka-mereka ni lah saya telah anggap sebagai saudara-mara saya ...tidak mungkin akan saya lupakan kebaikan teman-teman di Pulau Mutiara ini memandangkan saya orang luar yang datang berkerja di sini...tidak mungkin melupakan 3 tahun penuh kenangan di sini.

I tak dapat nak makan di luar sebab datang ke sini pada New Year Eve ni sebab ada task yang perlu disiapkan jadi tak dapat la nak makan di luar jadi lokasi ni di Hotel Seri Malaysia  Bayan Baru Pulau Pinang.




Depa datang kul 8.30 malam ..tapi i cakap dengan depa ni by 10.00pm depa kena balik sebab i ada kerja nak buat hahahaha.





Ok ..leh pilih menu


Kami makan simple-simple jer





Sementara tunggu depa-depa ni sampai...ambik gambor dulu




Alhamdullilah







No comments:

Post a Comment