Monday 25 May 2015

10th Myvi Aniversary Nation Gathering @ Setia Alam


Kali pertama dengar pasal Myvi Nation Gathering ni di Hitz FM rasanya dan tanpa fikir panjang terus register. Ramai kot yang tertanya-tanya kenapa la saya nak pegi yea..... berpanas pulak tu...memang panas giler.... Well!! adakalanya kita harus ada adventures dalam hidup dan buat sesuatu mewarnai kehidupan...tak larat ler asyik penat  kerja...penat outstation..penat otak fikir tentang biz planning aja...sesekali apa salahnya join karnival..apatah lagi nation punya .......bukan mahal as low as RM50 boleh dapat pulangan yang menarik...kalau bertuah boleh dapat hadiah premium...itulah pendapat saya..




Seawal 7.30 pagi kami dah sampai....dah berderet kereta...
















                                                                               Gambar diambil dari sumber di internet






























  




































Gambar diambil dari sumber di internet
Tahniah kepada pemenang - Orang Perak

Gambar diambil dari sumber di internet


so today
my myvi telah tercatit di dalam senarai salah satu di antara 2613 buah kereta  yang berbaris sebagai penyumbang kepada Perodua untuk The Malaysia Book of Records di 10th Aniversary Myvi Nation Gathering pada 24 May 2015 di Setia Alam.

dan...
Jika orang bercakap mengenai 10th Myvi Nation Gathering....saya akan teringat yang saya ada di sana!!

Gambar diambil dari sumber di internet
Di mana saya? 

Gambar diambil dari sumber di internet







No comments:

Post a Comment