Tuesday 1 March 2016

Farewell Tengku Putri RA...Welcome Haziran & Congratulations RR,FRA & RR


Semalam saya ke Bagan Lalang jadi terlupa semalam hari terakhir Putri di sini. So saya memujuk dia datang ke office ..saja nak makan-makan...mana tahu entah jumpa entah tidak lagi...but Putri....Kak Mai memang selalu ada di Shah Alam..

Selain dari Putri, saya menjemput teman-teman yang lain...sempena hari terakhir Putri di sini..dan Selamat datang buat Haziran ke keluarga RHSM  dan Tahniah kepada Faisal dan Rohaizad yang naik pangkat.

Menyingkap kisah kenali Tengku Putri di sini berberapa tahun yang lalu..tetapi pada tahun 2008 saya pernah berada di dalam Bilik Mesyuarat tempat Tengku Putri bekerja tetapi masa tu saya menjadi konsultan company tersebut tetapi langsung tidak mengenali dia...itu lah aturan Allah S.W.T ..tak jumpa di sana berjumpa di sini..dan terima kasih sebab sudi datang..


Meh tengok apa cerita kami di sini..



Saya memilih kedai ni jadi port..



Macam hari pink sedunia pulak hari nih...





macam sedap aja air nih..3 layer..


Thank you pada tokeh kedai sebab tolong ambik gambar kami..







bila makan selfie..bila selfie mesti tengah makan..hahahaha



tengok kiri kanan depan belakang...ok selfie!!



Sempat lagi nih tadi....cepat-cepat nanti Boss masuk...


Kepada Putri ..Kak Mai ucapkan semoga maju jaya..barakah....bahagia selalu dan Insya Allah jumpa lagi..


selain tu....hmmmmm.....macam tau-tau aja i suka Auntie Anne nih.....
Thank you la yang belanja kami semua nih...tapi sapa yang belanja nih....meh kita tengok...


ooooo......En Rahman......


cer toleh sikit bos..hahahaha


Hahahaha....candid camera...Kepada En Rahman...tahniah sebab dapat lagi satu paku..dan terima kasih ler belanja kami Auntie Anne...kalau orang Perak dia kena kenduri 7 hari 7 malam..hahahaha..


Alhamdullilah ..Thank you Allah





No comments:

Post a Comment